Verkiezingen in Makkelijke taal

Stemmen kan moeilijk zijn als je nieuw in Nederland bent. Of als je niet goed kunt lezen.
Je bent van harte welkom! โก๏ธ
Datum: ๐๐ข๐ง๐ฌ๐๐๐ ๐๐ฏ๐จ๐ง๐ ๐๐ ๐ฆ๐๐๐ซ๐ญ
Locatie: De Nieuwe Kolk, studio 1C (boven)
Tijd: 19:30 – 21:00 uur
Op woensdag 18 maart 2026 zijn de gemeenteraadsverkiezingen. Alle Nederlanders van 18 jaar of ouder mogen stemmen. โ
Daarom praten we over hoe stemmen in Nederland gaat op dinsdagavond 10 maart.
We leggen in makkelijke taal uit:
– waar de verkiezingen over gaan
– hoe stemmen werkt
– waarom stemmen belangrijk is
Meld je aan bij Marjan
๐ via WhatsApp: 06-42894183
Meedoen is gratis! Kom je ook?
Deze avond wordt georganiseerd door Vlucht Voorwaarts in samenwerking met @denieuwekolk en @vluchtelingenwerk.nederland



